Trainingen

Nieuwe start (managementteams)

Een prachtig plan, fantastische verwachtingen, een management breed gedragen visie en toch niet het resultaat waar je voor ging. Teleurstelling, negatieve emoties, een beoordeling die te wensen over laat en daar gaan energie en motivatie.

Óf...

Een goede start. Breed gedragen vanuit de werknemers door vroegtijdige betrokkenheid. Waardering met een verbeterde werknemerstevredenheid, een verlaging van kosten en een verhoging van de klanttevredenheid. Als je het eerste al een of meerdere keren meegemaakt hebt, dan daag ik je uit om mij aan de slag te laten gaan zodat je in het vervolg alleen nog maar met optie 2 te maken zult hebben! Een maatwerk traject dat alleen maar winnaars kent!

Verbeter je kansen op de (contactcenter) markt.

Duur: 1 dagdeel ochtend/middag/avond
Deelnemers: Min 10 Max 20

Communiceren kun je leren (masterclass)

Een eigentijdse kijk op communicatie. Met je collega's, als leidinggevende met je werknemer of met je klanten. Hoe doe je het nou goed, of eigenlijk, hoe doe je het niet fout? Communiceren kun je leren is een interactieve sessie van ongeveer 4 uur, waarin de essentiële vaardigheden aan bod komen.

Duur: 1 dagdeel ochtend/middag/avond
Deelnemers: 5 tot 12

Communiceren kun je leren Trainingstraject

Wie, wat, waar, wanneer en vooral waarom? Deze klassieke manier van vragen stellen is vaak nog best lastig. Hoe gemakkelijk is het om te reageren in je persoonlijke communicatiestijl, een waarmee je in een patroon blijft hangen die geen of onvoldoende rendement heeft? In 4 tot 6 dagdelen gaan we samen op zoek naar de (on)mogelijkheden van communicatie. Welke tools heb je, welke vaardigheden kun je ontwikkelen, maar ook, welke situaties en stijlen kun je beter vermijden.

Duur 3 tot 6 dagdelen
Deelnemers: 6 tot 12